BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 18, 2011

Alahai sekolahku..


sekolah aku ada di tengah2 bandar..tapi bila melangkah masuk ke sekolah aku rase macam aku dok di pedalaman Sabah & Serawak..hehehe...ramai yang terkejut bila dapat tahu murid-murid sekolah aku hanya ada 54 org..cikgu2 plak ada 16 orang..kemudahan tak yah crita la..makmal komputer tak da..internet tak da..mybe dia tak bagi cikgu2 kat sekolah tu berfb kot..hehe..

Bila berada dalam komuniti yang sikit ni hubungan jadi rapat..cikgu2 dapat kenal sume murid..hub antara cikgu pun rapat..tulah kelebihan sekolah yang cikgu & murid-murid sikit ni..ramai yang ckp sek murid sikit cikgu2 dia tak tekanan..ya betul tu..tak tekanan dari aspek pengajaran..tak banyak kerja kalu nk dibandingkan dengan sekolah yang ramai murid..cuma bab2 pentadbiran ja yang letih sikit..tapi ok lah sekurang-kurangnya kita dapat blaja banyak perkara..

jom melawat ke sekolah aku yang aman & damai ni :) *abaikan tarikh kat gmbr tu*





bilik buku teks


dewan sekolah


kantin sekolah


semua budak-budak sekolah


dataran perhimpunan

1 comments:

AmOy zEt said...

ok g kot sekolah kamu tuh,,,tp ade padang tak?...