BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 20, 2009

Oliday

sudah sebulan lebih saya berkurung kat bilik..
dalam sebulan lebih jugak la saya tak fikir pasal shopping, jalan-jalan,tengok wayang & men futsal. .
saya hentikan sume tu sebab nak tumpukan pasal praktikum..
dan skarang hidup saya dah bebas..bebas sebebasnya untuk semester ni..ehehhe
semua dah berakhir hari Jumaat yang lalu..
gembiranya hati ini..
tak payah fikir nak mengaja ape lagi...
tak da la saya tak tido malam lagi..
dah.saya nak lupakan sal praktikum nih..
ianya meninggalkan seribu pengalaman dan jugak kenangan.
harap-harap markah saya pun cantik jugak..hehhe

semalam untuk pertama kali nyer dalam sebulan lebih ni saya dapat habiskan masa dengan kawan-kawan..
pegi holiday kat Bukit Merah..
kat bawah ni picture kat sana yang sempat saya hupdate..


seronoknyer men air


Muka-muka yang pegi hOliday

0 comments: