BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 11, 2010

Demam Lagi

Dua tiga hari ni aku kurang sihat sikit. Mungkin sekarang ni musim orang demam kot. Skali skala demam best jugak sebab ada orang ambil berat sal diri kita^_*..Dah seminggu aku berada di sekolah..bukan untuk praktikum tapi untuk menjalani internship..mungkin ramai yang tak tahu malah tak penah dengar sal internship ni kan??alahaiii macam-macam nama ada..susah orang-orang tua nak sebut..heee.Sebenarnya sem ni aku perlu ke sekolah selama sebulan..Perlu siapkan 3 projek, mengajar 2-4 masa seminggu dan menyiapkan kajian tindakan..Dengar macam senang kan?? tapi percayalah sangat la susah sebab tak cukup masa..huuuuu..
Kertas cadangan untuk projek pertama dan kedua dah diluluskan oleh gb...sekarang ni pun aku ngah wat persiapan untuk projek pertama yang akan diadakan pada hari selasa ni..harap-harap la projek aku nanti akan berjaya..kalu dapat markah lebih..aku sayang gb aku lebih..heeeee..projek??dengar macam gah kan??macam projek juta2 ja..padahal projek aku ni guna modal cuma 50 ringgit ja..yang lagi sedihnya bukan guna duit aku..tapi gb yang bagi..Alhamdulillah..moga sekolah ni sentiasa dimurahkan rezeki..ayat biasa kalu dapat sponsor dari sapa-sape...haishh kalu tak dapat maunya aku meraung-raung dalam bilik gb tu..sungguh tak malu..heeeeee..
entri ni macam karangan pun ada gak..siap ada perenggan bagai...hikhikhik..jauh da melencong dari tajuk..da sihat da kot..tak perasan plak aku demam malam ni..perlukan rehat..full stop..

0 comments: